طی سال گذشته، ۶۰ دوره آموزشی توسط شهرداری شهرکرد برگزار شده است.

ابراهیم حیدری مسئول آموزش شهرداری شهرکرد بر برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: این واحد در سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در ۶۰ عنوان درمجموع ۲۳۵۰۰ نفرساعت نموده است.

وی افزود: دوره شهرسازی عمرانی فصای سبز مدیریت اخلاق سازمانی و... تنها بخشی، آشنایی با کمیسیون ماده صد و تخلفات ساختمانی، دوره ترافیک شهری شهرکرد و راهکار‌های کاهش آن با تدریس یکی از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه صنعتی شریف از جمله دوره‌های تخصصی و مدیریتی شهرداری است.


بیشتر بخوانید


با بیان اینکه برنامه امسال واحد آموزش در راستای کاهش دوره های تئوری و افزایش بازدیدها و ارتقای سطح بینش کارکنان و مدیران شهرداری شهرکرد خواهد بود، ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه همکاری بین یکی از دانشگاه های فعال استان و شهرداری برای برگزاری ۵۰ عنوان دوره آموزشی در سال جاری منعقد می شود.

وی اضافه کرد: ارسال جزوات آموزشی تحت عنوان پویش شنبه‌های آموزشی به کارکنان حوزه‌های تخصصی به صورت مداوم و با هدف مطالعه دائمی کارکنان و مدیران شهرداری از اقدامات واحد آموزش شهرداری شهرکرد بود.

مسئول آموزش شهرداری شهرکرد ادامه داد: این واحد در حال تدوین ۱۴ طرح مطالعاتی با موضوعات پژوهشی با بهره گیری از بهترین اساتید دانشگاهی و شرکت‌های مشاوره‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار