مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : انتظار می‌رود مبلغین، زوار پیاده‌روی اربعین را در جریان اقدامات خوب زیرساختی صورت گرفته در مرز خسروی قرار دهند.

احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن هیئات مذهبی و موکب‌ها برای خدمات‌دهی به زوار اربعین در استان کرمانشاه، گفت : سال گذشته شاهد استقبال هیاتی‌های استان برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین بودیم که امیدواریم امسال شاهد استقبال پرشورتر هیاتی‌های استان در برپایی موکب‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته ۲۴۰ هزار نفر از زوار اربعین از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند، گفت: امسال پیش‌بینی تردد یک میلیون نفری زوار اربعین از مرز خسروی را داریم که امید است با تبلیغ مبلغین در مورد انتخاب مرز خسروی به عنوان مسیر تردد زوار شاهد تحقق این هدف گذاری باشیم.

احمدی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در استان با همراهی هیات‌های مذهبی برای گرامیداشت عید غدیر، گفت: امسال از هیات‌های مذهبی خواهش کردیم کار سیاهپوش کردن هیات مذهبی را به بعد از عید غدیر موکول کنند تا بتوانیم جشن عید غدیر را در کرمانشاه، ویژه برگزار کنیم که خوشبختانه با همراهی خوب هیات‌های مذهبی جشن عید غدیر در کرمانشاه با شکوه خوبی برگزار شد.

وی اشاره‌ای به در دست اجرا بودن طرح مسجد به مسجد در استان داشت و گفت: در این طرح کار آموزش ۴۰۰ امام جماعت مساجد استان را شروع کرده ایم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.