فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا از پلیس به عنوان پیش‌قراول مقابله با سرقت یاد کرد و گفت : من و همه همکارانم، هم پیمان شده ایم که با همه توان در مقابل مجرمان و خصوصا سارقان بایستیم.

سردار "محمدعلی نوری نژاد" فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا در قرارگاه مبارزه با سرقت انتظامی استان کرمانشاه گفت : موضوع مقابله و پیشگیری از سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و فرمانده فراجا با تشکیل قرارگاهی به صورت جدی بر مقابله با این پدیده تاکید دارند.

وی افزود: به دنبال افزایشی شدن روند سرقت در کشور و از آن جایی که مطالبه جمع زیادی از مردم برخورد با این پدیده بود، با دستور سردار رادان فرمانده فراجا قرارگاه مبارزه با سرقت شکل گرفت و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

نوری نژاد با بیان اینکه در مسئله ایجاد امنیت عمومی، پلیس رکن استوار نظام بوده و در صف مقدم مقابله با سرقت قرار دارد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر بسیار روی مقابله با این پدیده تاکید داشته اند، از این رو پلیس وظیفه خود می‌داند به عنوان یکی از دستگاه‌هایی که در این حوزه مسئولیت دارد، با همه توان در راستای اجرای منویات معظم له تلاش کند.

برخورد با سرقت و بازگشت اموال مسروقه خواسته رهبر معظم انقلاب

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید تلاش کرد تا حتی یک سرقت کشف نشده نیز نداشته باشیم، گفت: برخورد با سرقت و بازگشت فوری اموال مسروقه به صاحبان آنها، مطالبه رهبری است که پلیس همه توان خود را برای اجرایی کردن آن به کار گرفته است.

وی ادامه داد: مبارزه با پدیده سرقت و عمل به منویات مقام معظم رهبری به قدری برای سردار رادان فرمانده کل انتظامی دارای اهمیت است که ایشان همه اختیارات خود را به قرارگاه مبارزه با سرقت تفویض و عنوان کردند برای برخورد و مقابله و همچنین پیشگیری از سرقت هر کاری که لازم است؛ انجام گیرد.

نوری نژاد خواستار تقویت گشت‌های پلیس شد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های محوله از ظرفیت یگان ویژه و یگان امداد نیز در بحث مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد.

این مقام عالی رتبه انتظامی گفت: هم افزایی یگان‌های مختلف انتظامی در اجرای ماموریت‌های مقابله با سرقت و حضور مستمر در مناطق از پیش شناسایی شده که وقوع سرقت‌ها بیشتر است، حتما باید رعایت شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۲
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۲
احسنت به پلیس
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۲
همه باید تلاش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۲
آفرین به پلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
احسنت