مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، برای ۱۱ هزار و ۴۳ نفر در استان گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

صلاح خان احمدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری متداول دوره آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: ۱۷ هزار نفر از ابتدای سال تاکنون در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به آمار سال گذشته افزود: پارسال ۷۱ هزار و ۱۷۳ نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده بودند که از این تعداد نیز ۴۵ هزار و ۵۶۷ نفر موفق به دریافت گواهی مهارت فنی شدند.

خان احمدزاده آموزش فنی و حرفه‌ای را ۲ بال خصوصی و دولتی تعریف کرد و ادامه داد: ۲ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۶ نفر ساعت میزان آموزش تاکنون است که بالغ بر ۲۵ هزار و ۶۷۶ نفر آموزش کامل مهارتی را در دوره‌های خصوصی و دولتی گذرانده‌اند.

وی با بیان اینکه ۷۸۳ آموزشگاه آزاده فنی و حرفه‌ای در استان فعالیت می‌کند، اضافه کرد: هشت هزار و ۶۲ نفر با کمیت یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۴۸ نفر ساعت در آموزشگاه‌های آزاد دوره‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

وی در خصوص مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای نیز گفت: هشت هزار و ۸۰۷ نفر نیز در ۲۲ آموزشگاه دولتی با کمیت یک میلیون و ۸۴ هزار و ۱۸۸ نفر ساعت آموزش‌های لازم مهارتی را کسب کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.