رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: شراره احمدنژاد وزنه بردار نوجوان این شهرستان سه نشان طلای مسابقات قهرمانی کشور را به خود اختصاص داده است.

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان دختر کشور در اردبیل برگزار شد و شراره احمدنژاد از مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان غربی در دسته ۴۹ کیلوگرم این مسابقات به مقام نخست و نشان طلا دست یافته است.

وی اضافه کرد: احمدنژاد در این مسابقات در حرکت یکضرب وزنه ۵۳ کیلوگرمی را بالای سر برد که سه کیلوگرم از رقیب همدانی خود بیشتر بود.

خوشبخت ادامه داد: در حرکت دو ضرب نیز او وزنه ۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد که در این بخش نیز هفت کیلوگرم از رقیب اصلی خود پیشی گرفت.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد، در نهایت وزنه بردار نوجوان مهابادی با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرمی در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب نیز نشان طلا گرفت و هر سه نشان طلای وزن ۴۹ کیلوگرم را از آن خود کرد.

در همین رقابت‌ها و در بخش جوانان مردان نیز، در وزن ۶۱ کیلوگرم شایان احمدنژاد دیگر وزنه بردار مهابادی موفق شده بود در حرکت ضرب با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب با مهار ۱۴۲ کیلوگرم و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم سه نشان طلا کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.