رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است و دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه بازدید و نظارت از رده‌های نظامی و انتظامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز از سپاه عاشورا بازدید به عمل آورد.

سرلشکر باقری در جمع شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا گفت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.

وی افزود: سپاه حافظ انقلاب اسلامی است و گزارشات نشان می‌دهد سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است که با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.

سردار باقری افزود: در کنار تلاش دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی‌ها و تجمعات بر علیه دشمن بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری تاکید کرد: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است و دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

وی با اشاره به تحولات جهانی گفت: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست و نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

سرلشکر باقری تصریح کرد: آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش موثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف دوره‌ پس از آن استان مهمی است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تاثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.

وی در پایان با درود به روح شهید امنیت امیر حسین پور نانسا گفت: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم شما می‌بینید شقاوت دشمن بالاست باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.