مشهدبان: تیم ازبکستان به بازیکنان ایران بی‌احترامی کرد

پاسور تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال گفت: در اواخر بازی مقابل یک سری حواشی به‌وجود آمد و تیم حریف به بازیکنان بی احترامی کرد.

امیررضا مشهدبان بعد از صعود ملی پوشان ایرانی به فینال مسابقات زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی اظهار داشت: بازی خوبی مقابل ازبکستان داشتیم و تیم ایران در دو ست اول نمایش خوبی داشت. در ست سوم اشتباهات داوران باعث شد تمرکز تیم به هم بریزد و به همین خاطر نتیجه ست را به حریف واگذار کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: در ست چهارم توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم و در نهایت پیروز این دیدار باشیم. در اواخر بازی یک سری حواشی به وجود آمد و تیم حریف به بازیکنان ایران بی‌احترامی کرد، اما خودمان را کنترل کردیم و از حواشی دور شدیم.

پاسور تیم ملی زیر ۱۶ سال والیبال ایران درباره بازی فینال مقابل پاکستان گفت: روز چهارشنبه در فینال مقابل پاکستان به میدان می‌رویم و امیدواریم در آن بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و به قهرمانی دست پیدا کنیم.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران امروز (دوشنبه ۲۶ تیر) با شکست میزبان (ازبکستان) به دیدار نهایی رقابت‌های آسیای مرکزی صعود کرد و چهارشنبه ۲۸ تیر در آخرین مسابقه خود برای قهرمانی به مصاف پاکستان می‌رود.

برچسب ها: والیبال ، ازبکستان ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار