مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به ادامه عملیات بازگشت حجاج به کشور گفت: این عملیات در استان با انجام ۲۰ پرواز از جده به فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

آقای آذری با اشاره به اینکه عملیات بازگشت حجاج تا ۲۹ تیر ماه ادامه دارد گفت: این عملیات توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اعزام زائران سرزمین وحی از ۱۹ تا ۲۵ خرداد امسال از طریق این فرودگاه انجام شد اظهار کرد: در این عملیات چهار هزار و ۵۹۷ زائر با انجام ۲۱ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط ۲ تا ۶ پرواز برای عملیات بازگشت حجاج از فرودگاه جده به فرودگاه تبریز انجام می‌شود گفت: نخستین عملیات بازگشت حجاج ۲۴ تیرماه امسال انجام و تاکنون ۶ پرواز در این مدت انجام شده است.

آقای آذری ادامه داد: تدابیر لازم برای بازگشت حجاج از سرزمین وحی در این فرودگاه اتخاذ شده و پلیس راهور نیز با استقرار در ورودی منتهی به فرودگاه تبریز با مدیریت تردد مانع از بروز ترافیک در این مسیر می‌شود.

وی از خانواده‌های حجاج خواست به منظور معطل نشدن در فرودگاه تبریز و جلوگیری از بروز ترافیک در مسیر منتهی به این فرودگاه و با توجه به تاخیر احتمالی پروازها قبل از مراجعه به فرودگاه از زمان دقیق پرواز‌ها از اطلاعات پرواز این فرودگاه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار