رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیرجند از خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در ۲۳ هزار مترمربع از اراضی شهرستان خبر داد.

علیپور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیرجند گفت: درپی دست درازی متصرفان به اراضی ملی شهرستان بیرجند، پرونده قضایی تشکیل و رأی قضایی صادره از اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان به نفع دولت اخذ شد.

او افزود: بنا بر حکم صادره از شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری بیرجند و با حضور فرمانده پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان و مأموران نیروی انتظامی، حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی گودال شن شهرستان بیرجند اجرا شد.


بیشتر بخوانید


علیپور بیان کرد: مردم می‌توانند در تماس با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی و حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیرجند گفت: اطلاع رسانی مردم سبب می شود تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

برچسب ها: منابع طبیعی ، خلع ید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.