نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از پُر شدن نیمی از ظرفیت هتل‌های استان در تعطیلات تابستانی خبر داد.

سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه با اشاره به بالا رفتن حجم سفر‌ها در فصل تابستان، گفت : تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی است تا مراکز اقامتی و از جمله هتل‌ها رونق خوبی پیدا کنند.

وی ادامه داد: در تابستان امسال هم کرمانشاه میزبان گردشگران تابستانی از نقاط مختلف کشور است که بخشی از آن‌ها در هتل‌های استان اسکان پیدا کرده اند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر نیمی از ظرفیت هتل‌های چهارستاره و پنج ستاره کرمانشاه پُر شده است.

وی با تاکید براینکه هتل‌های استان برای تابستان امسال هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت، اظهار کرد: عدم افزایش نرخ هتل‌های کرمانشاه درحالیست که افزایش بی رویه هزینه حامل‌های انرژی، مواد اولیه و لوازم و تجهیزات هتلینگ آن‌ها را به شدت دچار مشکلات مالی کرده است.

گل عنبر در خصوص وضعیت میهمانپذیر‌های استان هم گفت: متاسفانه شرایط میهمانپذیر‌های کرمانشاه خوب نیست و در حال حاضر می‌توان گفت که اکثر آن‌ها خالی از مسافر هستند.

وی اضافه کرد: بیشتر میهمانپذیر‌های کرمانشاه در میدان آزادی، چهارراه امیرآباد، خیابان امیرآبادشرقی (کاشی کاری) و ابتدای خیابان مدرس واقع شده اند که از شلوغ‌ترین مناطق شهر به شمار می‌روند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه یادآورشد: میهمانپذیر‌های این مناطق به واسطه شلوغی که این خیابان‌ها در طول روز دارند، در محاصره دستفروش‌ها قرار گرفته اند و جایی برای پارک ماشین مسافران ندارند، بنابراین عملا مسافری طرف این میهمانپذیر‌ها نمی‌رود.

وی فرسودگی ساختمان‌ها و نداشتن امکانات رفاهی به روز را از دیگر مشکلات میهمانپذیر‌های کرمانشاه خواند و گفت: از طرفی فعالیت خانه مسافر‌های غیرمجاز که بدون هیچ نظارتی با تبلیغات فریبنده مسافران را به طرف خود جذب می‌کنند نیز باعث شده تا دیگر کمتر مسافری به سمت میهمانپذیر‌ها برود. 

گل عنبر گفت: این روز‌ها چراغ بسیاری از مهیمانپذیر‌های کرمانشاه خاموش است و مالکین آن‌ها تنها به دلیل ادامه دادن پیشه پدری و یا علاقه‌ای که به این حرفه دارند، آن‌ها را تعطیل نکرده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.