در حالیکه بسیاری از نقاط کشور در آخرین روز‌های تیرماه روز‌های گرمی را سپری می‌کنند جواهر ده در رامسر پوشیده از مه شده است.

روز‌های گرم تابستانی یک ماهی است از راه رسیده و هوا در بسیاری از مناطق کشور نیز هر روز گرم‌تر می‌شود، پیش بینی‌های هواشناسی کشور نشان می‌دهد هوای روز‌های باقی‌مانده تیرماه نسبت به بلند مدت  تا یک درجه گرم‌تر خواهد بود که به گفته کارشناسان این افزایش طبیعی دما متناسب با فصل تابستان است.

در حالیکه بسیاری از مناطق کشور دمای ۵۰ درجه را تجربه می‌کنند در بسیاری از مناطق غربی مازندران از جمله جواهرده رامسر هوا بارانی و مه آلود است.

روستای جواهرده در ۲۷ کیلومتری رامسر و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و پیشنهاد می‌شود مسافرانی که از گرمای هوا در شهر‌ها کلافه شده اند پایان هفته سری به این روستا بزنند، کافی است از مرکز شهر رامسر، در جاده جواهرده حدود ۵۰ دقیقه رانندگی کنید و با عبور از یک جاده پرپیچ و خم و جنگلی زیبا به روستای جواهرده برسید، این روستا حتی در برخی از روز‌های تابستانی نیز با ابر پوشانده شده است.

هواشناسی مازندران اعلام کرد آسمان استان امروز و فردا ابری، در ارتفاعات مه آلود، همراه با کاهش دما ، بارش متناوب باران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامسر
۲۲:۳۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام خواهشا درمورد شهرهای شمالی زیاد ننویسید مسافر زیاد و خریدن زمین توسط مسافران و مهاجران ضربه سختی به طبیعت شمال زده مسوولان هم انگار نه انگار کشاورزی در شمال کشور تا چند سال دیگر وجود ندارد همانند دامپروری شمال به جز تعداد محدود که مانده افسوس که خودمان جنگل و دریا رابرای نابودی آماده می کنیم چرا فقط شمال این همه استان از جاهی دیگه هم بگویید ما آشنا شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس را بشناس
۲۲:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام مرا به روستای جواهر ده برسانید.