رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: این دانشگاه در حوزه نوآوری با ۱۸۴ پله صعود نسبت سال ۲۰۲۱ و رشد ۲۵ درصدی، عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

قباد میمنت آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اظهار کرد: بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با ۷۵۲ پله صعود به نسبت سال ۲۰۲۱ رشد تجمیعی بیش از ۱۰ درصدی را به ثبت رسانده که رشد مناسبی است و این روند و شاخص باید همچنان ادامه یابد.

او افزود: رتبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در حوزه پژوهش هم (در پایگاه SCIMAGO) با ۱۲۶ پله صعود، به نسبت سال ۲۰۲۱ رشدی ۲ درصدی را به ثبت رساند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۱۳ هزار و ۱۰۹ دانشجو در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که رشد خوبی نسبت به سال‌های قبل دارد، افزود: پس از پیگیری فراوان، کار انتقال سند زمین‌های واحد مریوان به نام دانشگاه آزاد اسلامی بعد از سال‌ها صورت گرفت که اقدام مهمی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی به شمار می‌رود.

میمنت‌آبادی بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال اخیر در واحد سنندج را افزایش رشته‌های فعال از جمله سه رشته پزشکی و پنج رشته علوم انسانی اعلام کرد و گفت: افزایش مجلات از ۲ مجله به هشت جلد، افزایش اعضای هیات علمی با مرتبه دانشیاری از هشت به ۱۸ نفر، اخذ مجوز باشگاه‌های اسب دوانی، کوهنوردی و تدوین و نهایی کردن بودجه و کارنامه فرهنگی از دیگر اقدامات انجام گرفته در این دانشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.