معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ادارات از ظرفیت شورای برنامه ریزی و توسعه برای حل مشکلات خود استفاده کنند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه زیر بنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیش از گذشته برای اجرای طرح‌های خود بهره بگیرند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی هرگاه در اجرای مأموریت‌های خود در حوزه‌های مختلف با مشکل یا ابهامی مواجه شوند، از ظرفیت شورای برنامه ریزی برای حل مشکل به وجود آمده، استفاده کنند.

عباس زاده با بیان اینکه در این جلسه ۱۴ مصوبه در حیطه امور عشایری مربوط به نقاط مختلف استان داشتیم، اظهار کرد: با پنج پرونده درخواست تغییر کاربری در شهرستان‌های خراسان جنوبی در این جلسه موافقت و با دو مورد مخالفت شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه اجرای اولین طرح منظومه روستایی استان در درح بود که پس از ارائه توضیحات با توجه این که این طرح قرار است مبنایی برای اجرای آن در ۲۷ بخش دیگر استان باشد، برای بررسی بیشتر و اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی با توجه به برش بخشی هر دستگاه از سوی دبیرخانه کارگروه برای دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌شود تا در مدت یک ماه نظر خود را در این خصوص اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.