نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان به دنبال تحریف مجالس امام حسین (ع) هستند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به احادیث و مطالبی که در خصوص محبت و توسل به امام حسین (ع) آمده، افزود: دشمنان به مجالس امام حسین (ع) دروغ و خرافات می‌بندند و بدلی برای آن درست می‌کند، زیرا هر چیزی که قیمتی باشد برای آن بدلی درست می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان در فکر جوانان تزلزل به وجود آورده اند، گفت: آن‌ها ذهن جوان را از مسیر منحرف می‌کنند پس باید روحانیون و مبلغان در بیان مطالب مستدل، محکم و با عمق لازم مخاطب خود را تعلیم دهند تا شبهات را بفهمند و جوابش را بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اسلام به عنوان کاملترین دین در بین ادیان الهی تمام نیاز‌های انسانی به بهترین نحو و شکل برای همه زمان‌ها و مکان‌ها آماده کرده است و ثابت کرده که توانایی اداره جامعه را دارد و مسیر سعادت مندی انسان‌ها را می‌داند همانطور که در صدر اسلام و در مدتی کوتاه انسان‌ها را متمدن کرد.
 
وی تصریح کرد: مراجعه به کتاب و سنت از عهده همه بر نمی‌آید و انحرافاتی که در جوامع وجود دارد به خاطر برداشت‌های غلطی که از ابتدا بوده است و احتیاج به اسلام شناسانی با تقوا داریم که تربیت آن‌ها به عهده حوزه‌های علمیه است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: باید با تبلیغ مطالب جذاب و مورد نیاز جامعه کار را پیش برد و فرصت ها را غنیمت بشمرید که یکی از این فرصت ها هیئت ،حسینیه و مسجد است و مردم را باید متدین و دین را تثبیت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز  افزود: ایمان و امید را در دهه محرم در جامعه توسعه دهید و از فرصت آه و اشک به خوبی استفاده کنید و بر روی تقویت ایمان از اشک استفاده کنید زیرا اشک اکسیر بزرگی است.

وی با تاکید بر اینکه مجالس امام حسین (ع) را به طور حتم با قرآن آغاز کنید، تصریح کرد: همچنین در این جلسات بحث خانواده و جمعیت را جدی بگیرید زیرا ما نمی توانیم جمعیت را وارد کنیم و حدود ۶ سال فرصت هست و زمان باروری اگر از دست برود دیگر قابل جبران نیست.

امام جمعه کرج یکی دیگر از موضوعات جدی قابل طرح در مجالس عزاداری را مساله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: دشمنی ها را تبیین کنید زیرا با همین عفاف و حجاب به جنگ دین آمده اند.

در پایان این همایش از پیرغلامان اهل بیت (ع) استان البرز تجلیل شد.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.