فرماندار ویژه مهاباد با اعضای موسسه بنیاد کودکان این شهرستان در راستای هماهنگی و همکاری بیشتر با مدیریت آموزش و پرورش در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

درویش زاده مسئول نمایندگی بنیاد کودکان در مهاباد  امروز در دیدار با فرماندار ویژه مهاباد گفت: این بنیاد در راستای کمک به دانش آموزان با استعداد کم برخوردار و تحت ضابطه و دستورالعمل‌های خاص آن‌ها را در نقاط مختلف منطقه شناسایی و برای جلوگیری از ترک تحصیل آن‌ها را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۲۲ دانش آموز با استعداد کم برخوردار در جنوب آذربایجان غربی شناسایی شدند، افزود: از مجموع دانش آموز با استعداد کم برخوردار ۹ دانش آموزی میاندوآبی، ۴ دانش دانش آموز، بوکانی، یک دانش آموز سردشتی و مابقی مهابادی هستند که ماهانه بیش از ۹۰۰ میلیون ریال حمایت مالی و غیرمالی دریافت می‌کنند.

مسئول نمایندگی بنیاد کودکان در مهاباد اضافه کرد: هم اکنون ۱۸۵ خیر و نیک اندیش از بنیاد کودکان این شهرستان حمایت می‌کنند که خود ۳۰ درصد هزینه‌های ماهانه این دانش آموزان را تامین می‌کنند.

درویش زاده با این بنیاد زیر نظر وزارتخانه آموزش و پرورش فعال است، گفت: از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جنوب استان در خواست داریم در راستای شناسایی دانش آموزان با استعداد واجد شرایط بنیاد را همراهی کنند.

وی اضافه کرد: سیاست‌های حمایتی بنیاد کودک به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تمامی دانش‌آموزان با استعداد تحت حمایت این بنیاد تا پایان تحصیلات دانشگاهی از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

وی از خیران خواست کمک‌های مالی را برای حمایت از این دانش آموزان با استعداد کم برخودار به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۸۸۴۰۷ به نام موسسه خیریه بنیاد برکت واریز و در صورت اهدای کمک مستقیم به حوزه شهرستان فیش واریزی را به نشانی مهاباد، خیابان طالقانی، طبقه دوم ساختمان اداری جنب پاساژ سردار تحویل و برای هماهنگی بیشتر با شماره ۴۲۲۴۶۹۳۹ تماس حاصل فرمایند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های این بنیاد تاکید کرد که مجموعه آموزش و پرورش نهایت همکاری را با بنیاد در راستای شناسایی دانشس آموزان واجد شرایط داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.