امیر قربانی گفت: ترویج فرهنگ اصیل شهدا در جامعه در مواجهه با فرهنگ غربی موجب می‌شود تا از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان در امان بمانیم.

امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در جمع خانواده‌های شهدای ارتش اظهار کرد: شهدا، اسطوره‌های مقاومت، صبر و ایثار در جامعه هستند چرا که این جوانان نجیب و دلاور ایران اسلامی توانستند در برابر دشمن متجاوز قدبرافراشته و با ایثار و فداکاری‌های بسیار، خاک مقدس میهن را از لوث وجود دشمنان پاک کنند و همه ما امروز به آنان افتخار می‌کنیم.

وی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را عمل به ارزش‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار و حمایت از آن‌ها، وظیفه تمامی مسئولان است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به این که شهدا در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را نثار کرده‌اند، افزود: ترویج فرهنگ اصیل شهدا در جامعه در مواجهه با فرهنگ غربی موجب می‌شود تا از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان در امان بمانیم.

سرتیپ قربانی با بیان این که عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم، بیان کرد: مجمع یادگاران شهدای ارتش که به صورت خودجوش و با هدف تبلیغ و ترویج راهبرد‌های اساسی شهدا تشکیل شده، اهداف مقدس و مطلوبی را در جهت برپا داشتن پرچم پرافتخار اسلام دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار