مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امسال گاز به ۸۵ روستای زیر ۲۰ خانوار استان رسیده است.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امسال گازرسانی به ۸۵ روستای زیر ۲۰ خانوار استان با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان انجام شد.

او افزود: با اجرای ۵۵۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز، ۲۳۸ خانوار در این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

محمودی بیان کرد: تمامی ۳۲ شهر استان معادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و هزار و ۹۲۵ روستا معادل ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و خراسان جنوبی یکی از استان‌های ممتاز در زمینه گازرسانی شناخته می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: هفته دولت پارسال با افتتاح طرح‌های گازرسانی، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته به طوری که در پایان یک سالگی دولت، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در خراسان جنوبی گازرسانی شد و اکنون گازرسانی به روستاهای کم جمعیت در دست اقدام است.

او از اجرای ۵۸۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز برای اجرای طرح های گازرسانی استان در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: از این میزان ۳۰ کیلومتر مربوط به شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۵۵۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع روستایی است.

محمودی با اشاره به هدف‌گذاری اجرای حدود ۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز تا پایان سال بیان کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۷۳۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که از این مقدار ۱۱ هزار و ۵۱۶ کیلومتر شبکه روستایی و سه هزار و ۲۲۱ کیلومتر شبکه شهری است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار