رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آستانه ماه محرم از آمادگی شهرداری یزد برای استقبال از ماه محرم و میزبانی از عزاداران اباعبدالله حسین (ع) خبر داد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه ۲۸ تیرماه مصادف با اول محرم سال ۱۴۰۲ هجری شمسی است، گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ماه محرم و موعد اقامه عزای حسینی لزوم سیاه پوش کردن چهره شهر برای عموم مردم و همچنین سازمان‌های زیبا سازی شهری احساس می‌شود.

به گفته او، فضاسازی و استفاده از طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر در ایام محرم و صفر توسط شهرداری یزد با همکاری مردمی ضرورت دارد.

سیفی ادامه داد: بنر ها، پرده نوشته‌ها همراه با اشعار معنوی، اذکار معنوی و اسامی اهل بیت همچنین استفاده از جملات در ارتباط با عاشورای حسینی در دستورکار شهرداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: همچنین شهرداری برای ترمیم و لکه گیری آسفالت به خصوص در مسیر حسینیه و هیأت‌ها اقدام کند تا در این ایام شهروندان برای رفت و آمد به مراسم عزاداری دچار مشکل نشوند.

او گفت: همچنین امیدواریم متولیان هیئت‌های مذهبی با رعایت حقوق شهروندی بتوانند در این ایام در برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری سهمی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
آسفالت و ایستگاه های اتوبوس و هزار تا مشکل دیگه حل کنید ایستگاه های اتوبوس هوشمند در آفریقا اومده اما هنوز ایستگاه های اتوبوس یزد سایه بان ندارد در شورای شهر را ببندید و تعطیل کنید و بروید واقعا خجالت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
لکه گذاری
بعد از این همه سال تازه لکه گذاری؟
روکش کنید زیر سازی ها رو بعد از حدود 40 سال تجدید کنید
آخرین اخبار