حضور مردم در صحنه نشان دهنده اهمیت انتخابات است و استمرار نظام را تثبیت می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع روسای کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری ودوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستانداری اصفهان گفت: در شهرستان‌های استان کمیته‌ها تشکیل شده و لازم است احکام شهرستان‌ها هم تا دو روز دیگر به ستاد ارسال شود.


محمدرضا جان نثاری، تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران را براصل مردم سالاری دینی دانست و افزود: مردم با سلایق مختلف برای دلبستگی به نظام و شهدا وارد صحنه می‌شوند و انتخابات درجمهوری اسلامی جشن سیاسی است که مردم خود به نحو شایسته واحسن این رویداد سیاسی را اجرا می‌کنند.


او گفت: دشمن همیشه از اول انقلاب تاکنون در صدد نابودی یا تضعیف ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است که همیشه ناامید شده است.


رئیس ستاد انتخابات استان افزود: مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند فراهم شده است.


 جان نثاری تاکید کرد: همه جریان‌های سیاسی و گروه‌ها مراقبت کنند و دقت داشته باشند در برگزاری انتخابات که رزمایشی بزرگ است به دشمن بفهمانند باوجود تمام مشکلات مردم در صحنه هستند.


او گفت: آمادگی مقدمات برگزاری انتخابات سه تا چهارماه قبل از برگزاری لازم است به صد درصدی برسد و مشارکت در انتخابات که مهمترین راهبرد است واصل انتخابات به مشارکت بستگی دارد و همه گروه‌ها دعوت به حضور مردم در انتخابات داشته باشند و به حق مشکلات مردم را رفع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.