مدیر پایگاه جهانی شهر سوخته از افتتاح خانه بازی در روستای "قلعه رستم" در شهرستان هامون با همکاری موسسه بامداد امید صبا خبر داد.

 اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، زهره شیرازی  بیان کرد: به همت خیر نیک­‌اندیش " دکتر سلامتی" ملقب به "ننه سیستونی" به عنوان فعال مدنی و فرهنگی یک خانه بازی در شهرستان هامون با همکاری موسسه بامداد امید صبا و پایگاه میراث جهانی شهرسوخته در منطقه قلعه رستم احداث شد.

 او ادامه داد: این خیر با هدف رشد و توسعه­ فردی و اجتماعی کودکان این مرز و بوم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای ­را انجام داده که اموری همچون افتتاح خانه‌های بازی کودکان در روستاهای مختلف و محروم سیستان با هدف تربیت موثر کودکان و آینده‌سازان واقعی، تنها بخشی از آنها است.

مدیرپایگاه جهانی شهر سوخته افزود: در این خانه­‌های بازی انواع اسباب بازی­‌ها، بازی­‌های فکری، کتاب­‌های متنوع حتی مرتبط با زیست بوم­‌شان و همچنین لوازم نقاشی به صورت رایگان اهدا می­‌شود. 

او گفت: در این خانه ها، مربیانی خبره برای ارائه بروزترین آموزش­‌ها حضور یافته و دانش روز را به کودکان و نوجوانان این روستاها ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار