در مرحله دوم توزیع شکر سفید مصرف خانوار، ۱۱۸.۵ تن شکر در مازندران توزیع می‌شود.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت:: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی، در مرحله دوم ۱۱۸.۵ تن شکر سفید مصرف خانوار به شهرستان‌های سراسر استان تخصیص و توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه قیمت مصوب برای خرید مباشر (با احتساب ۱% ارزش افزوده) ۲۵۷ هزار و ۵۵۰ ریال درب انبار‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی داخل استان است، افزود: قیمت مصوب برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۲۸۰ هزار ریال است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاوریزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه حداکثر سهمیه هر نفر مصرف کننده ۲ کیلوگرم بوده و درج کد ملی و شماره تماس برای هر فرد در هنگام توزیع الزامی است، گفت: توزیع شکر توسط کاسبان امین با هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها و اتاق اصناف انجام و در مکان‌های توزیع شکر، بنر با درج عبارت تنظیم بازار و قیمت مصرف کننده ۲۸۰ هزار ریال با زمینه زرد و نوشتار قرمز نصب می‌شود.

جعفری افزود: نظارت و بازرسی از روند توزیع با قیمت مصوب و میزان در نظر گرفته شده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام و در هر مرکز توزیع، از ظرفیت بازرسین بسیج و سایر بازرسان برای صحت توزیع استفاده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.