مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

متولی توزیع کفش نیستیم

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به خبرساز شدن فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اهدای کفش توسط این سازمان به معلولی در شهرستان ریگان که امکان استفاده از کفش را ندارد گفت: اهدای کفش کار بهزیستی نیست.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به خبرساز شدن فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اهدای کفش توسط این سازمان به معلولی در شهرستان ریگان  گفت: با توجه به اینکه سعید (معلولی که در فیلم مدنظر است) معلولیت جسمی حرکتی شدید دارد برای ما نیز قابل درک است که وی امکان استفاده از کفش را ندارد، ضمن اینکه ما در بهزیستی توزیع کننده کفش نیستیم.

وی توضیح داد: کفش را یکی از خیریه ها به خانواده سعید اهدا کرده بوده است.

مدیرکل بهزیستی کرمان همچنین درباره وضعیت خانواده سعید و کمک های بهزیستی به سعید گفت: از خانواده آقای عبداللهی فقط سعید زیرپوشش بهزیستی است که ماهانه ۶۵۰ هزار تومان مستمری به اضافه حق پرستاری به مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

مدیرکل بهزیستی کرمان همچنین درباره فیلم مربوطه که مدعی است بهزیستی به جای ساخت حمام و سرویس بهداشتی کفش به سعید هدیه داد توضیح داد: خانواده این معلول باید به اداره بهزیستی مراجعه و پرونده این کار را با درخواستی به نام خود معلول کامل کند تا برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام اقدام شود زیرا مشکلی برای ساخت آن وجود ندارد.

پدر سعید که ساکن روستای رحمت آباد ریگان است نیز در مصاحبه تلفنی گفت: یک فردی آمد ویدئو را از فرزندم گرفت و گفت برای خیران می فرستد تا کمکی به خانواده ما شود.

لال محمد عبداللهی مهر افزود: کفش را خیران برای فرزندم آوردند اما ما گفتیم این فرزندم به کفش نیاز ندارد و نمی تواند از کفش استفاده کند و به لباس احتیاج دارد.

وی اظهارداشت که بهزیستی برای معلول این خانواده مستمری و حق پرستاری از فرزندمعلول را در نظر گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریفی فر
۱۳:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
آیا ممکن است اسم و آدرس این فرد را بفرمایید و اینکه هزینه ساخت سرویس بهداشتی برای این مددخواه چقدر است تا جمع آوری شود
آخرین اخبار