پیشکسوت استقلال گفت: واقعا باید تاسف خورد که در این تیم یک نفر می‌تواند برای میلیون‌ها هوادار تصمیم اشتباه بگیرد.

محسن بیاتی نیا پیشکسوت استقلال درباره انتقادات جواد نکونام به وضعیت آبی پوشان اظهار کرد: نکونام با یک مدیر قرارداد بست و هنوز قراردادش خشک نشده مدیرجدید دیگری آمده است. این موضوع باید برای نکونام و هر سرمربی دیگری دغدغه بشود. شما وقتی می‌توانید از یک سرمربی انتظار داشته باشید که اول از همه برایش آرامش به وجود آورید. وقتی  جواد نکونام در این شرایط اصلا آرامش فکری به دلایل مختلف از جمله مشکلات متعددی که برایش به وجود آمده، ندارد، چه جوری انتظار دارید که تمام وقت و زمان خود را بگذارد تا با بازیکنانش کار کند. برای موفقیت یک نفر مهم نیست بلکه یک جمع مهم است. هر کس وظایفی دارد و آن‌ها را به نحو احسن انجام بدهد در آن صورت است که موفقیت به آدم لبخند می‌زند.

من حق را به جواد نکونام می دهم

او ادامه داد:  من حق را به جواد نکونام و هر مربی و بازیکنی که در این شرایط قرار می‌گیرد، می‌دهم، چون وقتی یک تیم مدیرش ثابت نیست و آ ن کسی که تصمیم می‌گیرد هر دقیقه در حال تغییر کردن است شما نباید انتظار داشته باشید که تیمتان به موفقیت برسد. ثبات تنها راه به موفقیت رسیدن است. شما باید ثبات داشته باشید تا به موفقیت برسید.

درب باشگاه استقلال آن قدر باز است که هر کسی برای این تیم تصمیم می گیرد 

بیاتی نیا درباره اظهارات نکونام مبنی بر حضور یک بچه در باشگاه استقلال که مانع موفقیت این تیم می‌شود، گفت: من این آدم را نمی‌شناسم و نمی‌دانم جواد درباره چه کسی حرف می‌زند. البته من حق را به جواد می‌دهم، چون شخصیتش را می‌شناسم و همبازی ام بوده است و درک می‌کنم که در چه موقعیتی قرار گرفته است، اما اگر بخواهد او به همه مسائل رسیدگی کند پس دیگران در آن باشگاه چه کاره هستند. درب باشگاه استقلال آن قدر باز است که هر کسی می‌رسد برای این تیم تصمیم می‌گیرد. اگر منظور جواد نکونام این است که باید واقعا تاسف خورد که آنجا یک نفر می‌تواند برای میلیون‌ها هوادار تصمیم اشتباه بگیرد. البته این‌ها مسائل داخلی است و من نمی‌توانم ورود کنم، چون اطلاعات کافی ندارم.   نکونام حق دارد که ناراحت باشد، چون تمرکز ندارد.

تا زمانی که حرفه ای نشویم صحبت درباره مسائل وقت تلف کردن است

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالاتی آبی پوشان گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. این قانونش است. وقتی این همه مشکل دارید نمی‌توانید بروید و بازیکن بگیرید. ما کدام از بازیکنان خود را ترانسفر کردیم و پول کلان گرفتیم. چطور هر دفعه بدهی‌های استقلال داده می‌شود، اما باز میلیارد‌ها تومان بدهی اضافه شده است؟ این پول‌ها کجا، کی و برای چه چیزی خرج شده است؟ آبی‌ها جوابی از این همه هزینه کردن گرفتند و چه استفاده‌ای کردند؟ زمانی که بازیکن فروختند، چقدرپول پس انداز  و هزینه کردند؟ متاسفانه فوتبالمان حرفه‌ای نیست و این اتفاقات رخ می‌دهد. حرفه‌ای در فوتبال یکی از قوانین اصلی اش این است که شما پول خودتان را در بیاورید نه اینکه از دولت و ارگان‌های دولتی پول در بیاورید. پس وقتی که ما هنوز حرفه‌ای نشدیم صحبت کردن درباره این مسائل فقط وقت تلف کردن است.

بیاتی نیا درباره اینکه تیم استقلال با این شرایط فصل بعد به موفقیت می‌رسد، گفت:  ما باید ببینیم که موفقیت را در چه می‌بینیم. اگر موفقیت فقط قهرمانی یا رفتن به جام باشگاه‌های آسیا باشد، در فوتبال هزاران اتفاق بیفتد. شما مسابقات را بد شروع کنید، اما خوب تمام کنید. ممکن است یک تیم همه برنامه ریزی‌ها را کرده باشد و قهرمان لیگ شود و این هم احتمال دارد که یک تیم برنامه ریزی کرده  باشد، اما قهرمان نشود. ما نباید فقط به دنبال قهرمان شدن باشیم و باید اصل باشگاه داری را درست کنیم که این اتفاقات برای همه تیم‌های ما نیفتد. زمانی که ثبات پیدا کنیم در آن صورت است که یک قدم برداشتیم، اما اگر بخواهیم همین روند ادامه بدهیم یک بار قهرمان شده و دفعات بعدی دوم و سوم می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار