رحمتی: فدراسیون دست نساجی را به عنوان نماینده آسیایی ایران بسته است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ساختن تیم زمان‌بر است و پروسه سختی دارد.

مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل شمس آذر در دیدار دوستانه، اظهار داشت: امروز مبنای ما این بود که بازیکنان‌مان به مرز ۷۰ درصد آمادگی برسند. با توجه به شرایطی که داریم و جدایی برخی بازیکنان، مقداری با کمبود بازیکن مواجه هستیم. با اضافه شدن ۴_۳ بازیکن شرایط تیمی نساجی تشکیل می‌شود. کاری را شروع کرده و تیمی را از نو می‌سازیم. این موضوع مقداری زمان‌بر است.

وی افزود: یک بار به این مساله اشاره کردم که تیم‌های بزرگ و متمول دنیا می‌توانند با جذب رونالدو، مسی و سایر فوتبالیست‌های بزرگ دنیا قهرمان جهان شوند، ولی فوتبال اینجوری نیست. تیم ساختن یک پروسه است و شرایط سختی دارد. تا امروز فقط یک تا دو جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و تیم ساختن زمان‌بر است.

سرمربی نساجی تاکید کرد: اطمینان دارم در اردوی ترکیه شرایط خیلی بهتر می‌شود. ۳ بازی با تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک عربستان داریم. با توجه به حضورمان در لیگ قهرمانان، قصد داریم با تیم‌های عربی ۳ بازی کنیم. پس از بازگشت از این اردو نیز به ۷۰ تا ۷۵ درصد آمادگی می‌رسیم. ۵ مرداد یک دیدار با ملوان انزلی داریم. در ۱۰ روز آخر شرایط را به شکلی رقم خواهیم زد که برای بازی ۱۲ مرداد خود با پیکان به آمادگی برسیم.

رحمتی اضافه کرد: پس از شروع تمرینات‌مان اولین بازی‌ای بود که با تیم بزرگسالان لیگ برتری بازی کردیم. از روزی که شروع کردیم، با توجه به برنامه‌ریزی‌های خود زیر فشار روانی صد در صد بودیم. امروز هم بچه‌ها خیلی تحت فشار بودند.

وی درخصوص اینکه با توجه به حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، آیا از شرایط نقل و انتقالات این باشگاه رضایت دارد، گفت: در ابتدا از حدادیان، بایندریان و درودگر تشکر می‌کنم. واقعا از روزی که به نساجی آمدم، با همه وجود و توان‌شان لطف کرده و کمک کردند. هم تیم را خیلی زود بستیم و هم تمرینات را خیلی زود شروع کردیم. درمورد جذب بازیکن با توجه به بودجه مدنظر و بودجه‌ای که باشگاه در اختیارمان گذاشته بود، نفرات لیست اول من را جذب کردند. از آن لیست ۲ بازیکن خارجی مانده که ان‌شاءالله ظرف یک تا دو روز آینده شرایط‌شان نهایی شده و در اردوی ترکیه به ما ملحق می‌شوند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: سعی کردم ۲ بازیکن خارجی را خیلی با وسواس انتخاب کرده و از لیگی انتخاب کنیم که در حال حاضر در حال بازی هستند. لیگ‌های اروپایی اکنون در شرایط بدنسازی هستند و اگر بازیکنی بدون تیم باشد، شرایط بدنی خوبی نخواهد داشت که بخواهد به ما کمک کند، اما این ۲ بازیکنی که انتخاب کردیم و باشگاه در تلاش برای جذب آن‌ها است، در حال حاضر در سری B برزیل بازی می‌کنند.

رحمتی ادامه داد: آن‌ها اکنون شرایط بازی دارند و وقتی به ما اضافه شوند، می‌توانیم از ابتدای فصل این نفرات را در اختیار داشته باشیم. البته بازهم باید گلایه کنم. نماینده ایران در آسیا هستیم، اما فدراسیون با قوانینی که امسال گذاشت، دست و پای ما را بست. می‌توانستیم ۴_۳ بازیکن خوب داشته باشیم که کمک حال‌مان باشند، ولی با توجه به برداشتن قانون ۲۵ ساله‌ها و جدایی برخی نفرات از تیم، عملا کارمان سخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار