چت‌بات هوش مصنوعی گوگل توسعه می‌یابد

کاربران چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل می‌توانند به ۴۰ زبان با چت‌بات گوگل تعامل کنند.

شرکت  آلفابت قصد دارد چت‌بات هوش مصنوعی خود، را با نام Bard در اروپا و برزیل راه‌اندازی می‌کند. 

شرکت گوگل همچنین ویژگی‌های جدیدی به هوش مصنوعی خود اضافه کرده است که به زودی در جهان منتشر خواهد شد.

جک کراچیک، مدیر ارشد محصولات گوگل، در پستی وبلاگی نوشت: از امروز می‌توانید، با بیش‌از ۴۰ زبان از جمله عربی، چینی، آلمانی، هندی و اسپانیایی با «Bard» گفت و گو کنید.

به گفته جک  کاربران  می‌توانند، لحن و سبک پاسخ‌های بارد را به ساده، بلند، آهسته، حرفه‌ای یا معمولی تغییر دهند. همچنین می‌توانند مکالمات را پین کرده یا تغییر نام دهند، کدها را استخراج و در درخواست‌های خود از تصویر استفاده کنند.

راه‌اندازیBard پیش‌تر در اتحادیه اروپا توسط نهادهای تنظیم‌گر حریم خصوصی محلی متوقف شده بود؛ اما گوگل گفت‌وگو با سازمان‌های مذکور را ادامه و درباره مسائل مربوط به شفافیت، انتخاب و کنترل به آن‌ها اطمینان داد.

پلتفرم‌های «Bard» و «ChatGPT»، برنامه‌هایی هستند که از هوش مصنوعی مولد برای مکالمه با کاربران و پاسخ به پرسش‌های آن‌ها استفاده می‌کنند.

در طول ماه‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های فناوری با سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار، در حوزه‌های توسعه و تبلیغات، وارد عرصه هوش مصنوعی شده‌اند.

ایلان ماسک نیز اخیراً استارتاپ هوش مصنوعی «xAI» را با تیمی متشکل از چندین مهندس برجسته با سابقه حضور در گوگل، مایکروسافت و «OpenAI»، راه‌اندازی کرده است.

منبع: رویترز

برچسب ها: هوش مصنوعی ، چت بات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.