معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از مناسب سازی معابر منطقه برای افراد کم توان جسمی خبر داد و گفت: معابر شمال شرق تهران برای معلولان و جانبازان ایمن سازی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از مناسب سازی معابر منطقه برای افراد کم توان جسمی خبر داد و گفت: معابر شمال شرق تهران برای معلولان و جانبازان ایمن سازی می‌شود.

حامد فتحی گفت: رسیدگی به وضعیت رفاه و امنیت تردد جانبازان و افراد کم توان جسمی، همچنین ایجاد محیطی امن برای تردد آسان و ایمن این عزیزان از اولویت‌های کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک در تمامی فصول است.

او با اشاره به اقدامات پیش بینی شده جهت ایمنی تردد معلولان خاطرنشان کرد: اصلاح موانع فیزیکی، تعمیر و نصب پل‌های همسطح، نصب بالابر منازل معلولان، احداث رمپ ایستگاه‌های اتوبوس و تعمیر و نصب تابلو‌های ویژه معلولان از اهم اقدامات این عملیات است.

فتحی گفت: در ادامه این طرح می‌توان به ساخت سرویس بهداشتی، رمپ ویژه معلولین در بوستان ها، اصلاح شیب‌های نامناسب معابر، همسطح سازی پیاده رو و. اشاره کرد که برای تسهیل در رفت و آمد جانبازان و معلولان پس از بررسی‌های کارشناسی در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

برچسب ها: حمل و نقل ، معابر شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار