مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی از ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده و در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و دبیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های عضو و بانک‌های عامل استان با دستور کار بررسی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موضوع جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه و عملکرد اشتغال‌های ایجادی در سامانه ملی رصد در محل سالن جلسات شهید قلیوند برگزار شد.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: تاکنون از یک‌هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان سهمیه تخصیصی تسهیلات جزء بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به استان کرمانشاه مبلغ ۶۳۳ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۶ هزار و ۵۴۵ فرصت شغلی جذب شده است.

وی ادامه داد: از ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی فرصت شغلی پیش‌بینی شده در سند اشتغال استان، تاکنون ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد ثبت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.