کارشناس بازار سرمايه گفت: در معاملات امروز بازار سرمايه حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۵۰۰ واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۰۲ درصد در جایگاه ۲ میلیون و ۷۰ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با درصد تغییرات مثبت ۰.۴۵ درصدی در تراز ۷۲۸ هزار و ۱۲ واحدی قرار گرفت امروز بازار کار خود را با روند مثبتی آغاز کرد، اما با گذشت زمان عرضه‌ها افزایش یافت و در نتیجه شاخص کل بورس کار خود را منفی به پایان رساند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۸ میلیارد برگه سهم بوده است و ارزش معاملات امروز به شدت پایین بود و به میزان ۴ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان ثبت شد در نهایت امروز حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری می‌گوید: این هفته شاهد ترافیک برگزاری مجامع شرکت‌ها خواهیم بود و بسیاری از شرکت‌ها مجامع خود را این هفته برگزار می‌کنند که خود این برگزاری مجامع و بعضا بسته شدن نماد‌ها یکی از علت‌های پایین بودن میزان ارزش معاملات می‌تواند باشد.  امروز ۴۲ درصد بازار به عبارتی ۲۷۶ نماد در بازه مثبت و حدود ۵۸ درصد بازار به عبارتی ۴۲۰ نماد در وضعیت منفی به کار خود پایان دادند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز صندوق‌های با درآمد ثابت بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی و صنعت بانک و رایانه بیشترین میزان خروج نقدینگی افراد حقیقی را به خود اختصاص دادند.

او افزود: امروز به غیر از اخبار مجامع خبری خاص دیگری حوالی بازار نبود و بازار نوسانی را شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ تير ۱۴۰۲
در معاملات امروز صندوق‌های با درآمد ثابت بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی و صنعت بانک و رایانه بیشترین میزان خروج نقدینگی افراد حقیقی را به خود اختصاص دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ تير ۱۴۰۲
کارشناس بازار سرمايه گفت: در معاملات امروز بازار سرمايه حدود ۳۰۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.
آخرین اخبار