سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از تعلیق ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خبر داد.

خورشیدی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: طی ماه جاری پروانه بهره‌برداری ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی به حالت تعلیق درآمد. 

خورشیدی گفت: پیش از این به‌دفعات توصیه‌های لازم برای رعایت شئون و ضوابط کشور در انجام تبلیغات به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ‌شده که لازم است برای جذب مسافر و برگزاری سفر‌های گروهی الزاماتی در نظر گرفته شود. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب ۱۳۸۶ هیئت محترم وزیران، دفاتر در هنگام تعلیق، مجاز به ایجاد تعهدات جدید در ارائه خدمات نیستند و صرفاً باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند. 

خورشیدی تصریح کرد: همچنین پروانه بهره‌برداری بند ب دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر یزد نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است. 

 در حال حاضر تعداد ۱۱۱ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۵ تير ۱۴۰۲
سلام درکشورعراق قیمت بنزین 50هزارتومان است وبه کارگر 100میلیون میدهند و اینکه درکشور عربستان ماهی 9میلیون یارانه میدهندواینکه برای افراد بی خانمان در بیابان ها کانکس 20متری نصب کردن .