نسخه ارزان گلکسی S۲۳ FE معرفی شد

شرکت سامسونگ گوشی پرچمدار گلکسی S۲۳ خود را در دو نسخه متفاوت معرفی کرد.

طرفداران سری S سامسونگ در آستانه آشنایی با یک نسخه جدید ارزانتر قرار دارند؛ یعنی نسخه Fan Edition از گوشی پرچمدار گلکسی S۲۳ که این شرکت در اوایل امسال از آن رونمایی کرد و اواخر امسال نیز به طور رسمی نسخه مذکور یعنی گلکسی S۲۳ FE را عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش وبسایت gizmochina، این برند کره جنوبی آخرین نسخه FE را با مدل گلکسی S۲۱ FE در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کرد.

اطلاعات مربوط به دستگاه جدید سامسونگ گلکسی S۲۳ FE در بسیاری از موارد به بیرون درز کرده و این اطلاعات به مرور در حال تکمیل هستند.

هفته گذشته، گوشی گلکسی S۲۳ FE سامسونگ در پلتفرم تست Geekbench که عملکرد گوشی‌ها را اندازه‌گیری می‌کند، با شماره مدل SM-S۷۱۱B مشاهده شد.

اکنون، فهرست جدید در پلتفرم بنچمارک، عدد متفاوتی را برای یک مدل جدید نشان می‌دهد. نسخه جدید Galaxy S۲۳ FE Special Edition با شماره مدل SM-S۷۱۱U۱ ارائه می‌شود که احتمالاً برای نسخه ایالات متحده و انواع آن برای بازار‌های جهانی است.

این لیست یک مادربرد با کد taro را نشان می‌دهد که از چهار هسته با سرعت ۱.۷۹ گیگاهرتز، سه هسته با سرعت ۲.۵۰ گیگاهرتز و یک هسته با سرعت ۳ گیگاهرتز تشکیل شده است. دستگاه جدید سامسونگ دارای پردازنده گرافیکی Adreno ۷۳۰ است.

جزئیات پردازنده و هسته چیپست این گوشی با پردازنده Qualcomm's Snapdragon ۸+ Gen ۱ سازگار است. لیست جدید همچنین رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۳ را تایید می‌کند. در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، این دستگاه امتیاز ۱۵۴۹ و ۳۷۱۸ را به دست آورد.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE فقط در چند بازار عرضه شود و در همه بازار‌ها عرضه نشود. دستگاه جدید دارای نسخه اگزینوس با شماره مدل SM-S۷۱۱B خواهد بود که از تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ پشتیبانی می‌کند.

منبع: وبسایت البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۷ ۲۹ تير ۱۴۰۲
بنظرتون وارد ایرانم میشه؟ اگه آره زمان تقریبی کی میتونه باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۸ تير ۱۴۰۲
نسخه اگزنیوس داغ می‌کنه اسنپ دراگونش بیاد تو ایران فوق‌العادست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
قیمت چند است
Iran (Islamic Republic of)
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام دوست عزیز قیمت این گوشی در هر بازار فرق دارد
اما قیمت تقریبی این گوشی ۱۸ تا ۲۰ ملیون به فروش میرود