معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تکمیل قطعه دوم و آغاز ساخت قطعه سوم پروژه بن - داران قراردادی به ارزش ۳۸۰ میلیارد تومان با پیمانکار امضا شده است که به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

حمید ربیعی گفت: طرح بن - داران ۹۸ کیلومتر طول دارد که ۵۸ کیلومتر آن در چهارمحال و بختیاری واقع شده و در سنوات گذشته ۱۸ کیلومتر از شهرکرد به سمت بن انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون در سه قطعه مشغول کار هستیم، قطعه اول به طول ۶ کیلومتر از بن تا روستای لارک از سال ۱۳۹۸ شروع شده و تقریبا عملیات اجرایی به پایان رسیده است و در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: قطعه دوم به طول ۶ کیلومتر از روستای لارک تا روستای شیخ‌شبان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه سوم به طول هفت کیلومتر از روستای شیخ‌شبان به سمت آزادگان است.

ربیعی اضافه کرد: در حال حاضر مناقصه‌ای با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل قطعه دوم و شروع قطعه سوم انجام شده است و به زودی پیمانکار مشغول کار می‌شود.

وی عنوان کرد: این پروژه از مصوبات سفر است و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۳۴ ۲۴ تير ۱۴۰۲
6+6+7=19 و اگر پنجاه و هفت کیلومتر این مسیر در استان ما باشد پس این سه قطعه نوزده کیلومتر میشوند و بیست و یک کیلومتر دیگر در آمارتان گم شده و یا صحبتی از آن نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۴ تير ۱۴۰۲
چقدر کند و شلید
آخرین اخبار