در مراسمی برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور تجلیل شدند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان  در مراسم تجلیل از  برگزار کنندگان اردو‌های راهیان نور گفت: فرماندهان و رزمندگان بزرگی در استان قزوین بودند که در دوران دفاع مقدس درخشیدند و در تاریخ نامشان ماندگار شد.

سردار رفیعی آتانی  بهترین راه برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جایگاه دفاع مقدس راهیان نور را بهترین و ارزشمندترین فرصت برای بیان دفاع مقدس دانست و گفت: توجه به برگزاری اردو‌های راهیان نور جزء برنامه‌های سپاه و برگزار کنندگان این اردوی فرهنگی است.
 
وی در ادامه تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری بهتر و همچنین استفاده از ابزار هنر برای تبلیغ دفاع مقدس و اردو‌های راهیان نور را شاخص‌ترین برنامه‌های مسئولان برگزاری اردو‌های راهیان نور عنوان کرد.
 
رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج کشور، دفاع مقدس را بر زرین انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری ابزار و فناوری بهتری برای تبیین و تشریح دوران دفاع مقدس است.
 
سردار سوری افزود: بناست با یک هم افزایی و هماهنگی در سطح ملی کیفیت برگزاری اردو‌های راهیان نور را ارتقاء دهیم.
 
وی با اشاره به حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی کشور در برگزاری اردو‌های راهیان نور افزود: پیش از این اردو‌های راهیان نور در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شد، اما تصمیم بر این است که با مشارکت و هماهنگی استانداران تمامی استان‌های کشور راهیان نور با حضور قشر‌های مختلف جامعه همچون کشاورزان، هنرمندان و  پزشکان  به صورت منظم برگزار شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار