رئیس هیات انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جهت یابی و انتخابی تیم ملی بانوان، به میزبانی شهر هفشجان خبر داد.

عزت الله رئیسی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۷ تیم از سراسر کشور برگزار و بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات به رقابت پرداختند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مسابقات از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشت و تیم‌های شرکت کننده با ترکیب اصلی قهرمانان خود در این مسابقات حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


رئیسی افزود: تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام اول، تیم استان تهران مقام دوم و تیم استان فارس مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی زهرا حسینی، کیمیا افیونی و زهرا فروزنده فر از استان چهارمحال و بختیاری، عاطفه عظیمی، یکتا گوهری و هما سادات هوسی از استان تهران و زهرا بهرامیان، زهرا جهان پناه و ملیکا کرانی از استان فارس مقام نخست را از آن خود کردند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین کاپ اخلاق مسابقات به استان کرمان رسید و در حاشیه این مسابقات از محجبه‌ترین شرکت کننده معصومه محمودیان تقدیر بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار