مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: هشت هزار تن گوشت و فرآورده‌های گوشتی مشکوک طی بهار ۱۴۰۲ در استان ضبط و معدوم شد.

حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ابراز کرد: پنج مرکز عرضه گوشت و فرآورده‌های گوشتی ناسالم در سه ماه نخست امسال در این استان پلمب شد.

وی افزود: ۳۷ پرونده در زمینه تولید و عرضه محصولات دامی و پروتئینی غیربهداشتی طی بازرسی‌های کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید استان سمنان در مراجع قضایی تشکیل شده است که برای ۱۳ پرونده حکم صادر شد و ۲۴ پرونده در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۳۴ هزار و ۵۸۷ تن گوشت قرمز و طیور مشکوک با نظارت تیم گشت و بازرسی اداره کل دامپزشکی در کشتارگاه‌های استان سمنان در سه ماه نخست امسال ضبط و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ۲۶ محموله غیرمجاز در زمینه خوراک، دارو، حمل فرآورده‌های خوراکی و غیرخواراکی، حمل غیرمجاز دام و طیور سه ماه نخست امسال در استان سمنان توقیف شد که بیشترین محموله توقیفی مربوط به حمل فرآورده‌‎های خوراکی و و غیرخوراکی دامی است.

حسینی تاکید کرد: تامین امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری اداره‌کل دامپزشکی استان سمنان است و نظارت‌ها برای تامین امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی استان به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.