فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر کشف و حدود ۹ هزار و ۲۰۰ نفر هم دستگیر شده‌ است.

سردار هداوند افزود: در ۴ ماهه ابتدایی امسال ۴ هزار و ۱٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های ماموران پلیس استان البرز کشف شده که این عملیات‌ها منجر به متلاشی شدن ۱۸ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۵ هزار و ۳۹۳ نفر قاچاقچی و توزیع کننده شده است. 
وی با اشاره به اجرای طرح‌های مستمر جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۳ هزار و ۸۶۸ نفر از معتادان متجاهر سطح شهر جمع آوری و برای گذراندن مراحل درمان به کمپ‌های ماده ۱۶ استان تحویل شده اند. 
سردار هداوند از افزایش ۲۸۰ درصدی جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار بیانگر عزم جدی پلیس و دستگاه‌های متولی برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان البرز است.
وی همچنین به اجرای طرح صاعقه ۳ در ۷۲ ساعت هم اشاره کرد و گفت: در این طرح ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۴۵ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین ۲۵۰ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و برای طی روند درمان به مراکز ماده ۱۶ منتقل شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.