رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تبدیل کشت‌های سبزی و صیفی در این استان با هدف افزایش بهره‌وری باید از حالت روباز به تولید گلخانه‌ای تبدیل شود. 

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست شورای معاونین و مدیران ستادی سازمان گفت: تبدیل کشت‌های سبزی و صیفی در این استان با هدف افزایش بهره‌وری باید از حالت روباز به تولید گلخانه‌ای تبدیل شود. 

عطایی افزود: بر اساس اهداف صورت گرفته در وزارت جهاد کشاورزی، کشت‌های روباز سبزی و صیفی باید به شکل گلخانه‌ای تداوم یابد.

وی اضافه کرد:برای تحقق این مهم باید از ظرفیت سرمایه گذاران در مناطق تاکستان و بویین زهرا استفاده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: کشت‌های روباز به لحاظ داشتن بستر آب و برخی حامل‌های انرژی نیازمند دریافت مجوز‌های جدید نیست می‌توانند در قالب گلخانه شکل گیرد. 

عطایی افزود: امروز بخش کشاورزی با چالش‌های فراوانی روبرو است که مهم‌ترین آن کمبود منابع آبی است و باید برای جبران آن از ظرفیت کشاورزان پیشرو بهره برد. 

وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف و تحقق برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی باید به شیوه خاصی مدیریت کار‌ها را پیش برد. 

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  گفت: کار‌های سازمان از دو منظر قابل ارزیابی است، یکی وظایف اداری و دیگری رضایت عموم جامعه که برآیند آن‌ها باید یکی باشد. 

عطایی افزود: سازمان جهاد کشاورزی باید در کنار وظایف روزمره اداری با ابتکار عمل، استعداد و گام‌های جهادی به دنبال تحقق دستاورد‌های شاخص و جلب رضایت عمومی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار