حجت الاسلام شریعتی گفت: از مسئولان مملکت توقع داریم که قانونی تصویب کنند و جلوی بی حجابی را بگیرند.

حجت الاسلام شریعتی امام جمعه موقت بافق  گفت: ماه محرم ماه جانبازی در راه خدا است و اسلام آنقدر مهم است که باید خون مثل امام حسینی پای درخت آن ریخته شود.

او افزود: در ماه محرم باید یاد امام حسین (ع) را با برگزاری مجالسمان زنده نگهداریم و فلسفه واقعه کربلا که امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهیم.

شریعتی بیان کرد: در حال حاضر دشمنان در حال ترویج منکر بد حجابی و بی حجابی هستند که باید جلوی آن گرفته شود.

او تصریح کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر را با نرمی و ملایمت به صورت لسانی یا با انجام کار‌های فرهنگی انجام دهیم و آن را وظیفه خود بدانیم.

امام جمعه موقت بافق گفت: نباید بگوییم این افراد بد حجاب عقیده خوبی دارند سپس رهایشان کنیم چراکه این درست نیست و دستور قرآن نهی از منکر است.

او گفت: خون شهیدان پای این انقلاب ریخته شده است پس نباید بی تفاوت از این بی حجابی‌ها بگذریم.

شریعتی با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از نهاد‌های مهم مملکت ما است که از شش نفر فقیه که از سمت رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند و شش نفر حقوقدان تشکیل شده است. 

او گفت: قانونی را که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود، شش نفر فقیه باید با قوانین اسلام تطبیق دهند و اگر مخالف آن نبود به امضای این شش نفر می‌رسد.

امام جمعه موقت بافق افزود: شش نفر حقوقدان نیز آن قانون را با مواد قانون اساسی بررسی می‌کنند و اگر مخالف آن نبود به امضای آن‌ها می‌رسد و نهایی می‌شود.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: ولایت فقیه اشعه‌ای از ولایت امام زمان است و احکام اسلام و حلال و حرام خدا را باید یک نفر در زمان غیبت کبری اجرا کند که محول به ولایت فقیه شده است.

او تأکید کرد: باید این باور را در خود ایجاد کنیم که ولایت را بتوانیم قبول کنیم.

برچسب ها: حجاب ، بافق یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۵ تير ۱۴۰۲
نگران انسانیت باشید نگران حجاب نباشید وقتی انسانیت نباشد حجاب هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ تير ۱۴۰۲
همان قدر که نگران حجاب هستید نگران قیمت ها هم باشید و همین نگران این باشید که چه در اداره های دولتی و چه در اداره های خصوصی آیا کارمندان مسئولیت پذیر هستند یا فکر کردند ادارات خانه خاله است که می نشینند کنار هم و حرف غیبت و خاله زنک می گویند از شدت بیکاری و پول مفت می گیرند خجالت بکشید که نظارت ندارید یک عده غیربومی را در ادارات راه دادید یزد را از همه استان های دیگه بیچاره تر نمودید مدیریت بلد نیستید کامل تعطیل هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۲
نظری ندارم قیمت مرغ گران شده