معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:پیگیری در جهت تجهیز بخشداری‌ها به فیبر نوری توسط فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات استان بوشهر در حال انجام است.

اکبر پورات در نشست هم‌اندیشی انتخابات با فرمانداران استان بوشهر اظهار کرد: در راستای همکاری ادارات و تمامی نهادهای اجرایی با ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها مکاتبات لازم صورت پذیرفته و مکلف هستند طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد همکاری لازم داشته باشند.

وی گفت: به زودی جلسه ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات برای برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

پورات با اشاره به اینکه مدیران استانی به ویژه فرمانداران به صورت مستمر با اقشار مختلف مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات آنان نشست داشته باشند و در مناطق حضور یابند، عنوان کرد: فرمانداران در راستای جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و عملکرد دولت به ویژه در شهرستان‌های خود به تقویت روابط عمومی فرمانداری‌ها و تجهیز نمودن آنها توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تمام تاکید و تلاش ما در برگزاری انتخابات اسفند ماه اجرای ۴ مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت بالا به عدم جانبداری مسئولین از کاندیداها و همچنین عدم استفاده امکانات بیت المال به نفع یا علیه کاندیدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.