استاندار یزد گفت: طرح آبرسانی به ۵۸ روستا در استان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال انجام است.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست هماهنگی مصوبات قرارگاه محرومیت‌زادیی امام حسن مجتبی (ع) گفت: این قرارگاه در سطح ملی با محوریت سپاه، بسیج و مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور و نهاد‌هایی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و... در راستای ایجاد توسعه متوازن در سطح کشور شکل گرفته است.

او به تشریح ۱۱ محور فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و افزود: فعالیت‌های متعددی همچون ساخت مسکن، احداث راه روستایی، احیای قنوات، فعالیت‌های آبخیزداری، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی، آموزشی و علم و فناوری در دستورکار این قرارگاه محرومیت زدایی قرار دارد.

فاطمی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی به بیش از ۳۸۴ روستا یکی از مهمترین مصوبات این قرارگاه در استان بوده که در حال حاضر آبرسانی به ۵۸ روستا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال انجام است.

او با بیان اینکه طرح‌های مصوب شده در نشست امروز طی سه سال با منابع استانی و ملی اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: اجرای برخی از طرح‌ها با ۳۰ درصد منابع استانی و ۷۰ درصد منابع ملی مصوب شده و این نسبت در برخی از طرح دیگر بالعکس خواهد بود.

استاندار یزد اظهار داشت: با ظرفیت‌های مختلفی که وجود دارد، فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) نقطه عطف و تحول بزرگی در راستای محرومیت زدایی در سطح استان خواهد بود.

همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری یزد و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای امضا و بین طرفین مبادله شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ تير ۱۴۰۲
آقای استاندار واقعا شایسته شهر جهانی یزد نیست که شهرستان های زارچ و اشکذر به دلیل بی تدبیری و بی کفایتی شهرداران زارچ و اشکذر و شهردار یزد فاقد اتوبوس است سه هفته است مردم در گرما هلاک می شوند در حالی که مسئولان زیر باد کولر در منازل هستند مردم که وسایل نقلیه ندارند و تنها وسیله نقلیه آنها اتوبوس است چه کار کنند اتوبوس های زارچ و اشکذر را از زیر نظر شهرداری زارچ و اشکذر درآورید و زیر نظر شهرداری یزد باشد وقتی شهرستانی وسیله حمل و نقل ندارد گردشگری و اقتصاد آن شهرستان دچار مشکل جدی خواهد شد آقای استاندار خودتان گفتید مدیران بی تدبیر و بی مسئولیت را برکنار می نمایید پس شهردار یزد و زارچ و اشکذر را به دلیل این بی تدبیر و بی مسئولیتی درباره اتوبوس های زارچ و اشکذر که مردم از گرما هلاک شدند را برکنار نمایید حق الناس است روز قیامت باید جوابگو باشند