باقری گفت: در زمینه تغییر کاربری چاه‌های کشاورزی به صنعت درخواست می‌شود، موارد قانونی موجود به نفع شهرک‌های صنعتی به منظور تأمین آب واحدهای صنعتی بازنگری و اصلاح شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  در نشست شورای مشورتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلف با حضور مسؤولان سازمان صنایع کوچک و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

وی به همکاری با محیط زیست در زمینه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و تولیدی اشاره کرد و افزود: در راستای انجام مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت شهرک‌های صنعتی با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات نسبت به پاک‌سازی و ساماندهی پسماندهای غیرمجاز در شهرک‌ها اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: این اقدام با تعامل سازنده بین دستگاهی در استان سمنان به ویژه صنعت و محیط زیست انجام شده است.

باقری با اشاره به افزایش ۱۴۵ لیتر بر ثانیه به منابع آبی شهرک‌های صنعتی استان سمنان، بیان کرد: در سال جاری، حدود ۳۰۰ لیتر بر ثانیه منابع آبی قابل‌انتقال به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اقصی نقاط استان سمنان به صورت چک‌لیست شناسایی و تهیه شد.

وی تصریح کرد: امید می‌رود بتوان منابع آبی شناسایی شده را به ظرفیت تأمین آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اضافه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.