کارخانه آب معدنی نوش افرا یاسوج پس از ۱۰ سال تعطیلی به همت دولتمردان سیزدهم دوباره به چرخه تولید برگشته است.

راهبرد دولت سیزدهم در احیای کارخانه‌های راکد و سرعت بخشی به روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام موجب شده تا در یک سال گذشته تاکنون شاهد خلق فرصت‌های جدید شغلی در استان کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

یکی از طرح‌هایی که پس از ۱۰ سال رکود و تعطیلی هم اکنون به همت دولتمردان سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد دوباره به چرخه تولید برگشته کارخانه آب معدنی نوش افرا در شهر یاسوج است.

مدیر کارخانه آب معدنی نوش افرا در یاسوج گفت: پروانه بهره برداری این کارخانه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۱ توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شد، پروانه بهداشتی و کاربرد علامت استاندارد گرفت اما بنا به دلایل مختلف این کارخانه نتوانست در سال ۹۱ به مرحله تولید برسد و همچنان تعطیلی و رکود بر سر این کارخانه سایه افکنده بود.

صادق نیکنام افزود: سیزدهم شهریور سال گذشته این کارخانه با تامین مالی ۱۰ میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن احیاء و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، افتتاح و شروع به کار کرد.

مدیر کارخانه آب معدنی نوش افرا در یاسوج ادامه داد: با بهره برداری از این واحد برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: قرار است در آینده نزدیک با راه اندازی خط دوم این واحد تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال، تولیدات این کارخانه نیز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.