استاندار خوزستان گفت: اراده‌ای که دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها به کار گرفته در حال ثمر دادن است.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان ضمن ابراز خرسندی از افتتاح فرهنگسرای پردیس هفتکل گفت: پروژه فرهنگسرای پردیس طی سالیان طولانی به تاخیر افتاده بود، اما با تلاش مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرهنگسرا افتتاح شد.

او می‌گوید: شعر، تئاتر، موسیقی و سایر هنر‌ها در شهرستان هفتکل پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ امیدواریم که جوانان شهرستان بتوانند در اوقات فراغت خود از این فرهنگسرا استفاده کنند.

به گفته او با توجه به نیاز جامعه به مسکن و کمبود زمینی که در شهرستان وجود دارد، بحث‌های جدی صورت گرفت؛ وزارت نفت زمین بسیار خوبی را در این منطقه دارد وبنا شد تا از این زمین برای رشد مسکن در مقطع کنونی استفاده شود؛ هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای این امر با وزارت دفاع و نفت در اهواز و تهران انجام خواهد شد.

حسینی محراب گفت: در جلسه شورای اداری تمام مسائل و مشکلات شهرستان هفتکل مطرح شد و هم فکری‌های لازم برای رفعآن‌ها با حضور مسئولان ذی ربط صورت گرفت.

این مقام مسئول گفت: پس از اقامه نماز جمعه به شهرستان رامهرمز جهت افتتاح یکی دیگر از طرح‌های به تاخیر افتاده سفر کردیم که طی آن تاسیسات آبرسانی شهید امید حسینی افتتاح شد؛ اراده‌ای که دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها به کار گرفته در حال ثمر دادن است با اینافتتاح ۴۰ درصد از آب شرب مردم رامهرمز تامین می‌شود و نوید بسیار خوبی است که آب مناسب با EC اندک در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح پل بزرگ باند دوم کمربندی جدید رامهرمز– بهبهان گفت: پیش از افتتاح، یکی از دهانه‌های پل مورد استفاده قرار می‌گرفت و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود با افتتاح این پل جاده به صورت دو طرفه در اختیار عموم قرار می‌گیرد و معضل ترافیک در این منطقه نیز برطرف خواهد شد.

حسینی محراب می‌گوید: با اجرای طرح زنجیره مرغ و تخم مرغ بخش خصوصی اشتغال بسیار خوبی درشهرستان ایجاد شده است و امیدواریم که با توسعه آن جوانان بیشتری بتوانند وارد بازار کار شوند.

استاندار خوزستان گفت: رامهرمز می‌تواند در زمینه نخیلات، گلخانه، سبزیجات و صیفی جات میان شهر‌های شمالی استان به قطب کشاورزی تبدیل شود و اشتغال خوبی را در این زمینه ایجاد کند.

به گفته او رقم خوبی در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری برای شهرستان رامهرمز در نظر گرفته شده است امیدواریم که با طرح‌هایی که در این شهرستان دنبال می‌شود بتوانیم رامهرمز را به شهری پویا‌تر و زنده‌تر تبدیل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۲
اگر هنردارید جاده ایذه به لردگان رادرست کنید