معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ورزشی به شهرستان‌های تفت و میبد اختصاص یافت.

علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در نشست بررسی مطالبات هیئت‌های ورزشی شهرستان میبد گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ورزشی به شهرستان تفت و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرستان میبد از محل منابع اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و منابع دراختیار نماینده به حوزه ورزش این شهرستان‌ها اختصاص یافت.

او ادامه داد: این اعتبارات که از محل بند (د) تبصره ۱۱ و کمک نماینده و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است، در تفت برای تعمیرات استخر شنا و چمن مصنوعی روستای دیزران و چمن مصنوعی کرد آباد و در شهرستان میبد برای کف پوش سالن ورزشی رکن آباد و سالن تلاش که مستعمل شده است و همچنین تقویت نور سالن ورزشی شهیدیه و مهرجرد هزینه خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، تکمیل پیست اسکیت، اختصاص سانس به رشته‌های شنا و نجات غریق، حل مشکلات اظهارنامه‌های مالیاتی و تعرفه‌های قبوض آب برق و گاز و اوقاف را از دیگر دستور کار‌های اداره کل ورزش وجوانان استان یزد برشمرد و گفت: قرار شد که با تعامل با مدیران این ادارات و رایزنی برای انجام معافیت‌های مالیاتی برای هیئت‌های ورزشی مشکلات آنان را رفع کنیم.

نشست بررسی مطالبات هیئت‌های ورزشی شهرستان میبد در دفتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی و با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و هیئت‌های ورزشی شهرستان میبد برگزار شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، افزایش سرانه ورزشی، کمک به هئیت‌های ورزشی، تعامل برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت و تسهیل در فرایند صدور مجوز‌ها از جمله مطالبات هیئت‌های ورزشی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.