مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از محل احداث پاسگاه محیط بانی هزار مسجد شهرستان چناران و همچنین پروژه تکمیل فضای زیست محیطی شهرستان بازدید کرد.

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، به همراه مهدی کابلی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع اداره کل، رئیس اداره مدیریت عملکرد و سرپرست اداره برنامه و بودجه اداره کل با حضور در شهرستان چناران از محل احداث پاسگاه هزار مسجد بازدید نمودند.

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در منطقه حفاظت شده هزار مسجد با توجه به لزوم افزایش ضریب حفاظتی و غنای زیستی که در این مناطق وجود دارد، ساخت پاسگاه محیط بانی امری ضروری و حیاتی تشخیص داده شد و در دستور کار این اداره کل قرار گرفت، که در نهایت با پشتیبانی‌های اداره کل حفاظت محیط زیست و همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چناران و با تأمین اعتبار از محل منابع ملی کلنگ زنی شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: همچنین پرونده تکمیل ساختمان فضای زیست محیطی شهرستان چناران از محل اعتبارات مصوب و ابلاغی سال ۱۴۰۱ سفر رئیس جمهور محترم به استان، به صورت استانی تأمین و پس از مسیر مراحل ماده ۲۳ قانون، جهت اجرا به پیمانکار تحویل شده است.

اله پور بیان کرد: این پاسگاه در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده هزار مسجد و در زمینی به مساحت ۱۲۶۰ متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد و امیدواریم تا پاییز سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی تصریح کرد: این پاسگاه محیط بانی در یکی از راه‌های مواصلاتی اصلی منطقه حفاظت شده هزار مسجد احداث خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.