فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری سارق باغ ها با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ های کشاورزی این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات لازم سارق را شناسایی و به همراه مالخر در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر کردند. 

وی ادامه داد: متهم از افراد سابقه‌دار بود و در بازجویی‌های پلیس به ۱۱ فقره سرقت از باغ های کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد. 

 سرهنگ موسوی بیان کرد: ماموران از مخفیگاه متهم حدود ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن که به صورت یک متری قطع و داخل یک دستگاه خودروی راید جاسازی شد، ۲ عدد اره برقی و همچنین از انبار ضایعاتی مالخر ۳۶ گونی انواع لوله نیز کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و در همین زمینه یک دستگاه خودروی پراید توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

 موسوی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس در اطراف منازل و باغ ها خصوصاً در ساعات پایانی شب موضوع را با تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.