دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر اصفهان گفت: یکی از بالاترین معروفات تبیین حقایق و واقعیت هاست.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر اصفهان در دیدار کارشناس در جنگ نرم و رسانه و محقق ضد صهیونیسم جهانی گفت: چهره دروغینی از آمریکا در مجامع بین المللی درست شده، ولی واقعیت آمریکا را شهروندان و انسان‌هایی که از تاریخ و اتفاقات کشور آمریکا مطلع هستند باید بیان کنند.


حجت الاسلام محسن مظاهری خطاب به آقای جان جیمز یوبل گفت: شما یک مبارز فرهنگی و رسانه‌ای با جریان صهیونیسم جهانی هستید که این فعالیت‌های شما بالاترین جهاد و مصداق جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار است.


کارشناس در جنگ نرم ورسانه و محقق ضد صهیونیسم جهانی از فلوریدای آمریکا هم در این دیدار گفت: مدیریت رسانه‌ای دنیا در اختیار صهیونیسم است هرچه بخواهد به ذهن مخاطبین القاء می‌کند.


جان جیمر یوبل با اشاره به نهضت تبیین تسلط یهود بر آمریکا افزود: نهضتی برای تبیین تسلط یهود بر آمریکا و بی ارادگی حاکمیت ومردم، درکشور‌ها شکل گرفته است.


وی گفت: رسانه یهود به واسطه ترسی که از ایران اسلامی دارد اخبار دروغین از ایران را رسانه‌ای می‌کند تا مانع از قدرت کشور ایران شود و آمریکا از نفوذ اقتصادی ایران در سایر کشور‌ها واهمه وترس دارد.


دراین جلسه آقای جان جیمر یوبل گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای و مطالعاتی خود درارتباط با جنگ نرم ودر زمینه فروپاشی اخلاق وخانواده وارزش‌های دینی در غرب ارائه کرد وستاد امربه معروف ونهی از منکر آمادگی خود را جهت ارتباط با دستگاه‌های حاکمیتی در خصوص فعالیت‌ها اعلام نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.