شهردار یزد گفت: نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان قطعی شده است و به زودی به مدارس ابلاغ می‌شود.

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سال تحصیلی گذشته در خصوص نحوه حمل و نقل و سرویس مدارس مشکلاتی داشتیم، اما از آذرماه همکاری خوبی بین شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان برای سال جدید صورت گرفت. 

او افزود: نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان قطعی شده و به زودی به مدارس ابلاغ می‌شود.

شهردار یزد تأکید کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در حال برنامه ریزی درباره افزایش سرویس‌های مدارس از جمله ماشین‌های سواری و مینی بوس است.

محی الدینی با اشاره به وضعیت نابسامان قیمت گذاری‌ها پس از پایان همه گیری کرونا اظهار داشت: در مدت زمان باقیمانده تا شروع بازگشایی مدارس تمهیداتی اندیشیده شود تا برای سال تحصیلی جدید، کمترین مشکل در زمینه حمل و نقل دانش آموزان برای خانواده ها، دانش آموزان و همشهریان عزیز ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم تصریح کرد: نرخ گذاری سرویس مدارس از جمله اقدامات خوبی بود که صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده، ابهامات و سردرگمی‌های سال گذشته تحصیلی را نخواهیم داشت.

محمدکاظم رحیمی نژاد ادامه داد: زمینه لازم برای استفاده از نرم افزار‌های ساماندهی سرویس مدارس در حال شکل گیری است و امسال به تدریج گسترش پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.