رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به نقش اورژانس هوایی در امدادرسانی به بیماران استان، گفت : تجهیزات اورژانس هوایی کرمانشاه بهسازی شد.

مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با اشاره به بهسازی اورژانس هوایی کرمانشاه، گفت : اورژانس هوایی کرمانشاه که نجات بخش مردم در گوشه و کنار استان است پس از بهسازی و تجهیز جان دوباره‌ای گرفته است.

وی افزود: ️ از آنجایی که برانکارد در اورژانس پیش بیمارستانی برای اعمال حالات مختلف برای درمان و خدمات شایسته برای بیمارانی از قبیل قلبی، تنفسی، مادران باردار و ... حائز اهمیت است از این رو برانکارد بالگرد استاندارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه تصریح کرد: کفپوش عایق الکتریکی که این کفپوش قابل شست و شو بوده و در بحث کنترل عفونت بیمار مفید و مؤثر است و اهمیت دارد و علاوه بر آن می‌توان با رعایت اصول ایمنی از دستگاه الکترو شوک برای بیماران قلبی با وجود این کفپوش بهره گرفت.

قلعه سفیدی بیان کرد: کپسول اکسیژن که یکی از ملزومات استاندارد‌های بالگرد اورژانس هوایی ثابت نگه داشتن کپسول اکسیژن بوده که با نصب و مهار آن‌ها در بالگرد اورژانس هوایی کرمانشاه این مهم صورت گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.