فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری شروری خبر داد که با همدستانش نظم عمومی در بیمارستان کوثر را بر هم زده بود

سرهنگ اسداله ناکینی گفت: در پی اعلام یک مورد درگیری در بیمارستان کوثر سمنان که منجر برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بود. دو تیم گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنهمشخص شد افرادی که با کارکنان حراست بیمارستان درگیر شد اند ؛ چند روز قبل در یکی از محله های جنوب سمنان فردی را به ضرب چاقو مجروح کردند و قصد دارند در بیمارستان هم این دعوا را ادامه دهند به همین دلیل با کارکنان حراست درگیر شده اند .

سرهنگ ناکینی افزود : سرکرده این اراذل با دیدن ماموران به سمت آن‌ها حمله ور شد و سپس قصد داشت فرار کند که با شلیک هوایی مامور تسلیم و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این شرور از سابقه داران است و آزمایش الکل وی حین درگیری در بیمارستان هم تایید شده است افزود: پرونده اولیه برای این اراذل و اوباش تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر اراذلی که در جنوب شهر با این افراد شرور درگیر شده بودند ادامه دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با اراذلی که بخواهند مخل نظم عمومی باشند بی شک پشیمان کننده و عبرت آموز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.