طرح جهاد فناوری شهید فخری‌زاده در شهرکرد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

طرح علمی پژوهشی جهاد فناوری شهید فخری‌زاده در چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ با معرفی برگزیدگان در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه این طرح گفت: علم و فناوری قدرت‌آفرین است و علم و فناوری از مؤلفه‌های قدرت است که در موضوعات دفاعی و بازدارندگی هم می‌توان استفاده کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عفاف و حجاب به مناسبت ۲۱ تیرماه و همچنین شهدای علمی کشور، اظهار داشت: شهدای شاخص علم و فناوری و دانشمندان بنام ایران اسلامی نشان‌دهنده اهمیت کار علم و فناوری هستند.


بیشتر بخوانید


اکبری افزود: تأثیرگذاری یک دانشمند، فناور، یا یک نخبه در یک منطقه، سرزمین و کشور کمتر از نهاد‌های برقرار کننده امنیت پایدار نیست و چه بسا بیشتر هم باشد، به همین دلیل دشمنان به دنبال حذف این افراد هستند.

وی اضافه کرد: استاد علمی و دانشمندان به عنوان دو هدف اصلی دشمنان به شمار می‌روند و باید کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، قدر خود و کار ارزشمندشان که جهاد است را بدانند.

اکبری ادامه داد: شاخصه بسیار مهم ایران قوی، مرهون علم و نوآوری‌های است که در همه زمینه‌ها بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب چهارمحال و بختیاری، هم‌افزایی بین پارک علم و فناوری و بسیج علمی پژوهشی را قابل تقدیر دانست و گفت: طرح شهید فخری‌زاده با شعار «هر پایگاه یک سنگر دانش‌بنیان» از سوی بسیج علمی پژوهشی دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.